Για τις περιγραφές (διασαφηνίσεις) των μαθημάτων, πατήστε:
Εδώ για το Χειμερινό εξάμηνο
Εδώ για το Εαρινό Εξάμηνο
ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2000-2001
ΤΟΜΕΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
ΠΑΛΙΟΙ
ΚΩΔΙΚΟΙ |
ΝΕΟΙ
ΚΩΔΙΚΟΙ |
|||
ΦΙΛΣ 029 | - | Κ. Καβουλάκος | Γνωσιοθεωρία και κοινωνική κριτική | (Α) |
ΦΙΛΣ 100 | Φ 100 | Στ. Τσινόρεμα | Εισαγωγή στη φιλοσοφία (Υ) Α-Κ | (Π) |
ΦΙΛΣ 100 | Φ 100 | Γ. Ζωγραφίδης | Εισαγωγή στη φιλοσοφία (Υ) Λ-Ω | (Π) |
ΦΙΛΣ 246 | Φ 120 | Δ. Χατζόπουλος | Λογική (Υ) | (Π) |
ΦΙΛΣ 251 | Φ 202 | Γ. Ρουσόπουλος | Γνωσιοθεωρία | (Π) |
ΦΙΛΣ 264 | Φ 233.1 | Α. Μαρκεζίνη | Ηθική απόφαση στον σύγχρονο στοχασμό | (Π) |
ΦΙΛΣ 265 | Φ 130 | Κ. Ανδρουλιδάκης | Ηθική φιλοσοφία (Υ*) | (Π) |
ΦΙΛΣ 267 | Φ. 250.3 | Δ. Χατζόπουλος | Φιλοσοφία της τέχνης: Η θεωρία της έκφρασης | (Π) |
ΦΙΛΣ 271 | Φ 250.4 | Α. Μιράσγεζη | Η διασκέδαση ως εμπειρία του έργου τέχνης | (Π) |
ΦΙΛΣ 272 | Φ 250.5 | Α. Μιράσγεζη | Η δημιουργία μέσα από τους καλλιτέχνες | (Π) |
ΦΙΛΣ 275 | Φ 253.1 | Θ. Πενολίδης | Φιλοσοφία της ιστορίας: Hegel | (Π) |
ΦΙΛΣ 289 | Φ 203 | Μ. Βενιέρη | Φιλοσοφία της γλώσσας | |
ΦΙΛΣ 292 | Φ 240.1 | Γ. Μολύβας | Νεότερη πολιτική φιλοσοφία | (Π) |
ΦΙΛΣ 293 | Φ 241.1 | Κ. Καβουλάκος | Μοντέλα
κοινωνικής κριτικής:
Αλλοτρίωση, φετιχισμός, πραγμοποίηση |
(Π) |
ΦΙΛΣ 301 | - | Α. Μαρκεζίνη | Ηθικά διλήμματα που προκύπτουν στον χώρο της βιοτεχνολογίας και στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων | (Σ) |
ΦΙΛΣ 396 | - | Θ. Πενολίδης | Πλάτωνος Πολιτεία | (Σ) |
ΦΙΛΣ 397 | - | Γ. Ζωγραφίδης | Επικούρεια ηθική φιλοσοφία | (Σ) |
ΦΙΛΣ 398 | - | Κ. Ανδρουλιδάκης | Schiller, Επιστολές
για την αισθητική παιδεία
του ανθρώπου |
(Σ) |
ΦΙΛΣ 399 | - | Γ. Ρουσόπουλος | Θεωρίες αλήθειας | (Σ) |
Μεταπτυχιακά Σεμινάρια | ||||
038 | Θ. Πενολίδης | Η ιδέα του αγαθού στον ύστερο Πλάτωνα | ||
039 | Γ. Μολύβας | Θέματα νεότερης & σύγχρονης πολιτικής φιλοσοφίας | ||
040 | Μ. Βενιέρη | Θεωρίες της αντίληψης |
ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΨΥΧΣ | 101 | Α. Ζήση | Ψυχολογία ΙΙ [Γενική ψυχολογία] (Υ) | (Π) |
ΨΥΧΣ | 207 | Δ. Σταματοπούλου | Δημιουργική γνώση | (Π) |
ΨΥΧΣ | 226 | Κ. Κουφάκου | Θέματα κοινωνικής ψυχολογίας | (Π) |
ΨΥΧΣ | 255 | Σ.
Κυρκούλη/
Α. Αστρινάκης |
Εξαρτησιογόνες ουσίες: κοινωνικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις | (Π) |
ΨΥΧΣ | 266 | Χ. Παπαηλιού | Εξελικτική ψυχογλωσσολογία | (Π) |
ΨΥΧΣ | 317 | Α. Ζήση | Ψυχολογία της υγείας | (Π) |
ΨΥΧΣ | 326 | Χ. Παπαηλιού | Οι επιδράσεις της κουλτούρας στην πρώιμη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου: Θεωρητικές προσεγγίσεις και ερευνητικά δεδομένα | (Σ) |
ΨΥΧΣ | 327 | Σ. Κυρκούλη | Φυσιολογική βάση του εθισμού | (Σ) |
ΨΥΧΣ | 328 | Δ. Σταματοπούλου | Ψυχολογία των συναισθημάτων | (Σ) |
ΨΥΧΣ | 329 | Κ. Κουφάκου | Η γυναίκα στον χώρο εργασίας | (Σ) |
ΚΟΙΣ | 100 | Ν. Παναγιωτόπουλος | Κοινωνιολογία [Εισαγωγή στην κοινωνιολογία] (Υ) | (Π) |
ΚΟΙΣ | 200 | Α. Γεωργούλας | Επιστημολογία των κοινωνικών επιστημών (Υ*) | (Π) |
ΚΟΙΣ | 135 | Π. Πανόπουλος | Εισαγωγή στην κοινωνική ανθρωπολογία | (Π) |
ΚΟΙΣ | 136 | Α. Αστρινάκης | Κοινωνιολογικές θεωρίες της παρέκκλισης | (Π) |
ΚΟΙΣ | 137 | Κ. Καβουλάκος | Μοντέλα κοινωνικής κριτικής: Αλλοτρίωση, φετιχισμός, πραγμοποίηση | (Π) |
ΚΟΙΣ | 255 | Α.
Αστρινάκης/
Σ. Κυρκούλη |
Εξαρτησιογόνες ουσίες: κοινωνικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις | (Π) |
ΚΟΙΣ | 338 | Α. Γεωργούλας | Διαδικασίες κατασκευής πολιτικών ταυτοτήτων στην Ελλάδα | (Σ) |
ΚΟΙΣ | 339 | Π. Πανόπουλος | Ανθρωπολογική προσέγγιση του ρεμπέτικου | (Σ) |
ΚΟΙΣ | 340 | Φ. Νικολόπουλος | Πολιτικές συγκρούσεις στη μεταπολεμική Ελλάδα 1944-1981 | (Σ) |
ΚΟΙΣ | 341 | Φ. Νικολόπουλος | Εξελίξεις στην κυβερνητική επιστήμη κατά τη μεταπολεμική περίοδο | (Σ) |
ΠΑΙΣ | 010 | Ι. Ραμουτσάκη | Διδακτική άσκηση | (Α) |
ΠΑΙΣ | 104 | Μ. Κοξαράκη | Ειδική διδακτική φιλολογικών μαθημάτων με έμφαση στη διδακτική των αρχαίων ελληνικών | (Π)` |
ΠΑΙΣ | 108 | Δ. Καρακατσάνη | Παιχνίδι και μάθηση | (Π) |
ΠΑΙΣ | 141 | Ζ. Παληός | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης | (Π) |
ΠΑΙΣ | 412 | Δ. Καρακατσάνη | Ιστορικότητα της παιδικής ηλικίας και εκπαίδευση | (Σ) |
ΠΑΙΣ | 413 | Ζ. Παληός | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση | (Σ) |
ΠΑΙΣ | 414 | Ν. Παναγιωτόπουλος | Κοινωνική κυριαρχία, πνευματικό πεδίο και διακίνηση ιδεών & ανθρώπων στην Ελλάδα | (Σ) |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2000-2001
Τομέας Φιλοσοφίας
Φ 030 |
Γ. Ζωγραφίδης |
Βυζαντινή αισθητική: εικόνα, σημείο, σύμβολο |
(Α) |
Φ 031 |
Μ. Βενιέρη |
Berkeley, Πραγματεία πάνω στις αρχές της ανθρώπινης νόησης |
(Α) |
Φ 110 |
Γ. Ρουσόπουλος |
Φιλοσοφία της επιστήμης (Υ μόνο για Β΄ & Δ΄ Εξάμηνο) |
(Π) |
Φ 140 |
Κ. Καβουλάκος |
Πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία (Υ μόνο για Β΄ & Δ΄ Εξάμηνο) |
(Π) |
Φ 160 |
Α. Λέμπεντεφ |
Ιστορία της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας (Υ) |
(Π) |
Φ 180 |
Γ. Μαραγκός |
Ιστορία της νεότερης φιλοσοφίας (Υ) |
(Π) |
Φ 230.1 |
Κ. Μαρκεζίνη |
Ιστορία της ηθικής φιλοσοφίας |
(Π) |
Φ 241.2 |
Κ. Καβουλάκος |
Μοντέλα κοινωνικής κριτικής: Η κριτική του εργαλειακού λόγου |
(Π) |
Φ 250.6 |
Κ. Πρώιμος |
Ιστορία των μοντέρνων τεχνών και ιδεών |
(Π) |
Φ 272 |
Γ. Ζωγραφίδης |
Βυζαντινή φιλοσοφία |
(Π) |
Φ 291.1 |
Κ. Ανδρουλιδάκης |
Φιλοσοφία του 20ου αιώνα: Φαινομενολογία και υπαρξισμός (Από τον Husserl στον Heidegger) |
(Π) |
Φ 302 |
Β. Κάλφας |
Η θεωρία των ιδεών του Πλάτωνα |
(Σ) |
Φ 303 |
Κ. Ανδρουλιδάκης |
Kant, Κριτική της κριτικής δύναμης (α΄ μέρος: Αισθητική) |
(Σ) |
Φ 304 |
Μ. Βενιέρη |
Σκεπτικισμός |
(Σ) |
Φ 305 |
Γ. Ρουσόπουλος |
Φιλοσοφία της γλώσσας |
(Σ) |
Φ 307 |
Κ. Πρώιμος |
Βλέποντας και λέγοντας: Φαινομενολογικές και στρουκτουραλιστικές προσεγγίσεις του έργου τέχνης |
(Σ) |
Φ 308 |
Δ. Χατζόπουλος |
Αισθητική: Η αισθητική στάση, το αισθητικό και το καλλιτεχνικό |
(Σ) |
Φ 309 |
Κ. Μαρκεζίνη |
Φιλοσοφία και πολιτισμός |
(Σ) |
Φ 310 |
Θ. Πενολίδης |
S. Kierkegaard, Η έννοια "αγωνία" |
(Σ) |
Φ 311 |
Σ. Τσινόρεμα |
Φιλοσοφία της επιστήμης |
(Σ) |
ΤΟΜΕΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΨΥΧΣ |
100 |
Χ. Παπαηλιού |
Ψυχολογία Ι [Γενική Ψυχολογία] (Υ) |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
220 |
Δ. Σταματοπούλου |
Μάθηση και γνώση |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
237 |
Κ. Κουφάκου |
Κίνητρα προς εργασία |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
251 |
Σ. Κυρκούλη |
Φυσιολογική βάση των ψυχικών παθήσεων |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
267 |
Γ. Κουγιουμουτζάκης |
Βρεφική ανάπτυξη: Σύγχρονες θεωρίες και ευρήματα |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
268 |
Ε. Ρίκου |
Κοινωνικές αναπαραστάσεις |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
304 |
Σ. Κυρκούλη |
Σχιζοφρένεια |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
330 |
Δ. Σταματοπούλου |
Αίσθηση και αντίληψη |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
331 |
Χ. Παπαηλιού |
Ψυχολογία της μουσικής |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
332 |
Κ. Κουφάκου |
Κοινωνικοί και προσωπικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοτικότητα των εργαζομένων |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
333 |
Γ. Κουγιουμουτζάκης |
Η ψυχολογική ανάπτυξη των διδύμων |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
334 |
Ε. Ρίκου |
Σύγχρονες εκφάνσεις της ατομικής ταυτότητας |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
103 |
Α. Γεωργούλας |
Κοινωνική θεωρία Ι [Κοινωνιολογική θεωρία] (Υ) |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
110 |
Α. Σακελλαρόπουλος |
Εξέλιξη και μετασχηματισμός |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
111 |
Α. Σακελλαρόπουλος |
Θεωρίες παγκοσμιοποίησης |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
134 |
Π. Πανόπουλος |
Σύγχρονη ανθρωπολογική θεωρία |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
135 |
Γ. Νικολακάκης |
Ανθρωπολογία του κινηματογράφου |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
138 |
Α. Αστρινάκης / Ν.Παναγιωτόπουλος |
Κοινωνιολογία της διατήρησης της μάζας |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
176 |
Ε. Ρίκου |
Κοινωνικές αναπαραστάσεις |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
296 |
Κ. Καβουλάκος |
Μοντέλα κοινωνικής κριτικής: Η κριτική του εργαλειακού λόγου |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
297 |
Ρ. Πορτς |
Κοινωνιογλωσσολογία |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
340 |
Α. Γεωργούλας |
Κατασκευή πολιτικών ταυτοτήτων ΙΙ: Θρησκεία και πολιτική στην Ελλάδα |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
341 |
Α. Αστρινάκης |
Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις των συναισθημάτων ΙΙ |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
342 |
Π. Πανόπουλος |
Ρεμπέτικο, μπλουζ, φλαμένκο, ταγκό, φαδού |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
343 |
Ν.Παναγιωτόπουλος |
Νέες μορφές διαχείρισης της παρέκκλισης |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
344 |
Ρ. Πορτς |
Εξελικτική κοινωνιογλωσσολογία |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
345 |
Ε. Ρίκου |
Σύγχρονες εκφάνσεις της ατομικής ταυτότητας |
(Σ) |
|
ΠΑΙΣ |
010 |
Ι. Ραμουτσάκη |
Διδακτική άσκηση |
(Α) |
|
ΠΑΙΣ |
100 |
Κ. Πηγιάκη |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική επιστήμη (Υ για ΣΤ' & Η' εξάμηνο) |
(Π) |
|
ΠΑΙΣ |
105 |
Μ. Κοξαράκη |
Ειδική διδακτική φιλολογικών μαθημάτων με έμφαση στη διδακτική των νέων ελληνικών |
(Π) |
|
ΠΑΙΣ |
413 |
Κ. Πηγιάκη |
Σύγχρονα εκπαιδευτικά θέματα |
(Σ) |
- Μαθήματα με την ένδειξη Υ* είναι υποχρεωτικά μόνο για τους φοιτητές Α΄ και Γ΄ Εξαμήνου.
- Οι φοιτητές Α΄ & Γ΄ Εξαμήνου του Τμήματος ΦΚΣ θα δηλώσουν τα μαθήματα του Τομέα Φιλοσοφίας με τον ΝΕΟ κωδικό τους. Οι υπόλοιποι φοιτητές (και των άλλων Τμημάτων) τα δηλώνουν με τον παλιό.