ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2005-2006
Για τις περιγραφές (διασαφηνίσεις) των μαθημάτων,
πατήστε:
Εδώ για το
Χειμερινό εξάμηνο
Εδώ για το
Εαρινό Εξάμηνο
Φ 100 |
Ανδρουλιδάκης, Κ. |
Εισαγωγή στη φιλοσοφία (Υ) |
(Π) |
Φ 120 |
Μαραγκός, Γ. |
Λογική (Υ) |
(Π) |
Φ 130 |
Τσινόρεμα, Σ. |
Ηθική φιλοσοφία (Υ) |
(Π) |
Φ 160 |
Λέμπεντεφ, Α. |
Ιστορία της αρχαίας φιλοσοφίας (Υ) |
(Π) |
Φ 233.3 |
Σαργέντης, Κ. |
Σύγχρονες ηθικές θεωρίες: Φιλοσοφία της δράσης ΙΙ |
(Π) |
Φ 250.16 |
Ζωγραφίδης, Γ. |
Φιλοσοφία της τέχνης: Εικονοφιλία και εικονομαχία |
(Π) |
Φ 251.2 |
Πρώιμος, Κ. |
Φιλοσοφία της τέχνης: Η ποίηση ως μοντέλο – Η φιλοσοφία της τέχνης του Martin Heidegger |
(Π) |
Φ 260.6 |
Καραμανώλης, Γ. |
Θέματα αρχαίας φιλοσοφίας: Μονοθεϊσμός ή πολυθεϊσμός; – Φιλοσοφικές αντιλήψεις περί θεού και θεολογικές τάσεις στην αρχαιότητα |
(Π) |
Φ 264 |
Μπάλλα, Χ. |
Πλάτων: Εισαγωγή στη φιλοσοφία του Πλάτωνα |
(Π) |
Φ 283.2 |
Βασιλόγιαννης, Φ. |
Διαφωτισμός: Επικριτές του Διαφωτισμού Ι |
(Π) |
Φ 284.4 |
Καβουλάκος, Κ. |
Καντ: Η θεωρητική φιλοσοφία του Καντ ΙΙ |
(Π) |
Φ 291.5 |
Θεοδώρου, Π. |
Φαινομενολογία: Εισαγωγή στη φαινομενολογική φιλοσοφία ΙΙΙ – E . Husserl : Βασικές θεματικές στη διαδρομή της σκέψης του |
(Π) |
Φ 301.1 |
Θεοδώρου, Π. |
Πτυχές του ζητήματος: η δυνατότητα
της μεταφυσικής |
(Σ) |
Φ 302.3 |
Βενιέρη, Μ. |
Γνωσιοθεωρία: Σκεπτικισμός |
(Σ) |
Φ 303.2 |
Μαραγκός, Γ. |
Φιλοσοφία της γλώσσας |
(Σ) |
Φ 342.3 |
Βασιλόγιαννης, Φ. |
Φιλοσοφία του δικαίου: Έννοια και φιλοσοφικές αντιλήψεις της νομικής κατασκευής |
(Σ) |
Φ 351.3 |
Πάγκαλος, Μ. |
Φιλοσοφία της λογοτεχνίας: Η έννοια του "ανθρώπινου" στην αρχαία ελληνική φιλοσοφία και τραγωδία |
(Σ) |
Φ 364.5 |
Μπάλλα, Χ. |
Πλάτων: Η πολιτική φιλοσοφία του Πλάτωνα |
(Σ) |
Φ 366.3 |
Καραμανώλης, Γ. |
Ελληνιστική φιλοσοφία: Στωική ηθική |
(Σ) |
Φ 384.5 |
Ανδρουλιδάκης, Κ. |
Καντ: Φιλοσοφία της ιστορίας |
(Σ) |
Φ 384.6 |
Σαργέντης, Κ. |
Καντ: Για την αιώνια ειρήνη |
(Σ) |
ΨΥΧΣ |
100 |
Κουγιουμουτζάκης Γ. |
Ψυχολογία Ι [=Εισαγωγή στην Ψυχολογία ] (Υ) |
(Π) |
ΨΥΧΣ |
216 |
Σταματοπούλου Δ. |
Παιδαγωγική Ψυχολογία: Τα κίνητρα στην Εκπαίδευση |
(Π) |
ΨΥΧΣ |
221 |
Σεμιτέκολου Μ. |
Θεωρίες προσωπικότητας |
(Π) |
ΨΥΧΣ |
262 |
Παπαχριστόπουλος Ν. |
Ψυχανάλυση και Τέχνη |
(Π) |
ΨΥΧΣ |
364 |
Σταματοπούλου Δ. |
Από το «ίχνος» στην γραφή και στην τέχνη: Η ανάπτυξη της συμβολικής επικοινωνίας και αισθητική ανάπτυξη |
(Σ) |
ΨΥΧΣ |
365 |
Παπασταθόπουλος Στ. |
Τρόποι προσδιορισμού και μελέτης της παιδικής ηλικίας |
(Σ) |
ΨΥΧΣ |
366 |
Παπαχριστόπουλος Ν. |
Η ψυχαναλυτική πρακτική |
(Σ) |
ΨΥΧΣ |
367 |
Σεμιτέκολου Μ. |
Ψυχολογική γέννηση και ανάπτυξη της οικογένειας |
(Σ) |
ΨΥΧΣ | 304 | Κυρκούλη Στ. | Σχιζοφρένεια | (Σ) |
ΨΥΧΣ | 305 | Κυρκούλη Στ. | Διαταραχές της μνήμης | (Σ) |
ΚΟΙΣ |
100 |
Αστρινάκης Α. |
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία (Υ) |
(Π) |
ΚΟΙΣ |
117 |
Παπασταθόπουλος Στ. |
Ποιοτικές μέθοδοι μελέτης και ανάλυσης στις Κοινωνικές Επιστήμες |
(Π) |
ΚΟΙΣ | 134 | Τσαντηρόπουλος Ά. | Σύγχρονη ανθρωπολογική θεωρία | (Π) |
ΚΟΙΣ |
135 |
Γεωργούλας Α. |
Εισαγωγή στην Ανθρωπολογική Θεωρία |
(Π) |
ΚΟΙΣ |
136 |
Νικολακάκης Γ. |
Ανθρωπολογία Κινηματογράφου |
(Π) |
ΚΟΙΣ |
166 |
Παληός Ζ. |
To φύλο σαν κοινωνική τάξη |
(Π) |
ΚΟΙΣ | 201 | Ασπράκη Γ.-Ε. | Ιατρική ανθρωπολογία | (Π) |
ΚΟΙΣ |
395 |
Γεωργούλας Α. |
Πρόσωπο – άτομο – υποκείμενο στην Κοινωνική Θεωρία |
(Σ) |
ΚΟΙΣ |
396 |
Νικολακάκης Γ. |
Φωτογραφία και Κοινωνία |
(Σ) |
ΚΟΙΣ |
397 |
Παληός Ζ. |
Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση |
(Σ) |
ΚΟΙΣ |
398 |
Αστρινάκης Α. |
Δυναμική εαυτού - κοινωνίας |
(Σ) |
ΚΟΙΣ |
399 |
Τσαντηρόπουλος Ά. | Πολιτισμός, κοινωνία, υποκείμενο: Διάλογοι ανθρωπολογίας ψυχανάλυσης | |
ΠΑΙΣ |
010 |
Ζερβουδάκη Αλ , Καμπανάκης Μ. , Παπαχριστόπουλος Ν., |
Διδακτική άσκηση |
(Α) |
ΠΑΙΣ |
103 |
Πηγιάκη Π. |
Διδακτική μεθοδολογία (Υ) |
(Π) |
ΠΑΙΣ |
106 |
Κορνάρου Ε. |
Ειδική διδακτική της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας από το πρωτότυπο |
(Π) |
ΠΑΙΣ |
112 |
Σταματοπούλου Δ. |
Παιδαγωγική Ψυχολογία: Τα κίνητρα στην Εκπαίδευση |
(Π) |
ΠΑΙΣ |
300 |
Παληός Ζ. |
Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση |
(Σ) |
ΠΑΙΣ |
301 |
Πηγιάκη Π. |
Ειδική Διδακτική φιλολογικών και κοινωνικών μαθημάτων |
(Σ) |
ΠΑΙΣ |
302 |
Κορνάρου Ε. |
Ειδική διδακτική της αρχαίας ελληνικής γραμματείας από μετάφραση |
(Σ) |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2005 - 2006
Φ 110 |
Ρουσόπουλος, Γ. |
Φιλοσοφία της επιστήμης (Υ) |
(Π) |
Φ 140 |
Καβουλάκος, Κ. |
Κοινωνική και πολιτική φιλοσοφία (Υ) |
(Π) |
Φ 180 |
Ανδρουλιδάκης, Κ. |
Ιστορία της νεότερης φιλοσοφίας (Υ) |
(Π) |
Φ 241.7 |
Καβουλάκος, Κ. |
Κοινωνική και πολιτική φιλοσοφία: ο ιστορικός υλισμός του Κ. Μαρξ |
(Π) |
Φ 260.7 |
Καραμανώλης, Γ. |
Θέματα αρχαίας φιλοσοφίας: Αρχαίες φιλοσοφικές θεωρίες για την ποίηση και την ποιητική |
(Π) |
Φ 265 |
Μπάλλα, Χ. |
Εισαγωγή στη φιλοσοφία του Αριστοτέλη |
(Π) |
Φ 270.2 |
Ζωγραφίδης, Γ. |
Αρχαία και μεσαιωνική φιλοσοφία: η φιλοσοφία ως τρόπος ζωής |
(Π) |
Φ 283.3 |
Βασιλόγιαννης, Φ. |
Διαφωτισμός: Επικριτές του Διαφωτισμού ΙΙ |
(Π) |
Φ 284.5 |
Σαργέντης, Κ. |
Καντ: Η ηθική φιλοσοφία του Καντ |
(Π) |
Φ 291.6 |
Θεοδώρου, Π. |
Φαινομενολογία: Εισαγωγή στη φαινομενολογική φιλοσοφία IV - M . Heidegger : Νόημα, αλήθεια, χρόνος |
(Π) |
Φ 303.2 |
Τσινόρεμα, Σ. |
Φιλοσοφία της γλώσσας |
(Σ) |
Φ 331.4 |
Σαργέντης, Κ. |
Κανονιστική ηθική: Πλατωνική ηθική ( Γοργίας–Πολιτεία ) |
(Σ) |
Φ 342.4 |
Βασιλόγιαννης, Φ. |
Φιλοσοφία του δικαίου: ο «πολιτικός κονστρουκτιβισμός» του Rawls και η ιδέα της νομικής κατασκευής |
(Σ) |
Φ 364.6 |
Glucker , J . |
Πλάτων: Ίων |
(Σ) |
Φ 364.7 |
Καραμανώλης, Γ. |
Πλάτων: Θεαίτητος |
(Σ) |
Φ 370.2 | Ζωγραφίδης, Γ. |
Αρχαία και μεσαιωνική φιλοσοφία της τέχνης |
(Σ) |
Φ 391.3 |
Θεοδώρου, Π. |
Ζητήματα Φαινομενολογίας, Ερμηνευτικής Φιλοσοφίας και Φιλοσοφίας των Επιστημών: Η φυσιογνωμία της Μεθόδου στις Ανθρωπιστικές/ Κοινωνικές και στις Φυσικές Επιστήμες |
(Σ) |
ΨΥΧΣ |
101 |
Σταματοπούλου Δ. |
Ψυχολογία ΙΙ (Υ) |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
262 |
Κουγιουμουτζάκης Γ. |
Ψυχολογία της Τέχνης |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
263.1 |
Παπαχριστόπουλος Ν. |
Ψυχανάλυση και κοινωνικά συμπτώματα |
(Π) |
|
ΨΥΧΣ |
111.1 |
Τσούρτου Β. |
Γνωστική ανάπτυξη παιδιών και εφήβων |
(Π) |
|
Ε.Π.1 |
Γραμματικάκης/ Κουγιουμουτζάκης/ |
Επιστήμη και Άνθρωπος |
(Π) |
||
ΨΥΧΣ |
368 |
Σταματοπούλου Δ./ Κυρκούλη Στ. |
Κίνητρα και χαμηλή αυτό- εκτίμηση στην εφηβεία |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
369 |
Τσούρτου Β. |
Από την αίσθηση στην έννοια του αριθμού |
(Σ) |
|
ΨΥΧΣ |
370 |
Κυρκούλη Στ. |
Νευρογενής ανορεξία και βουλιμία |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
212 |
Ασπράκη Γ. |
Ανθρωπολογία των φύλων |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
103 |
Βαφέας Ν. |
Κοινωνιολογική θεωρία (Υ) |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
132 |
Tσαντηρόπουλος Ά. |
Στοιχεία Κοινωνικής Ανθρωπολογίας |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
161 |
Αστρινάκης Α. |
Μικροκοινωνιολογική Θεωρία |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
172 |
Κακλαμάνη Τ. |
Ποσοτικές μέθοδοι έρευνας και ανάλυσης στις Κοινωνικές Επιστήμες |
(Π) |
|
ΚΟΙΣ |
200 |
Γεωργούλας Α. |
Επιστημολογία των Κοινωνικών Επιστημών (Υ) * |
(Π) |
|
KOI Σ |
400 |
Βαφέας Ν. |
Θεωρίες Εθνικισμού |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
401 |
Γεωργούλας Α. |
Μαρξισμός και Κοινωνική Επιστήμη |
(Σ) |
|
KOI Σ |
385 |
Αστρινάκης Α. |
Θεωρίες κοινωνικής ταυτότητας |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
402 |
Νικολακάκης Γ. |
Νεωτερικότητα: Ταξίδια και ταξιδιώτες |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
403 |
Παναγιωτόπουλος Ν. |
Μετασχηματισμοί του εκπαιδευτικού συστήματος και κρίση αναπαραγωγής των λαϊκών τάξεων. |
(Σ) |
|
ΚΟΙΣ |
404 |
Τσαντηρόπουλος Ά. |
Η ανθρωπολογία του Claude Levi - Strauss |
(Σ) |
|
ΠΑΙΣ |
020 |
Καρίμαλη / Παπαχριστόπουλος/ |
Διδακτική άσκηση |
(Α) |
|
ΠΑΙΣ |
107.1 |
Πηγιάκη Π. |
Δημοκρατική κριτική εκπαίδευση |
(Π) |
|
ΠΑΙΣ |
141 |
Παναγιωτόπουλος Ν. |
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (Υ) |
(Π) |
|
ΠΑΙΣ |
146 |
Κατσαρού Ε. |
Αναλυτικό πρόγραμμα |
(Π) |
|
ΠΑΙΣ |
304.1 |
Πηγιάκη Π. |
Εξετάζοντας ποιοτικά την εκπαίδευση |
(Σ) |
|
ΠΑΙΣ |
305.1 |
Κατσαρού Ε. |
Διδακτική Νεοελληνικής Γλώσσας |
(Σ) |