ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ιστοσελίδα αυτή είναι παλιά και δεν ενημερώνεται! - Θα βρείτε την καινούργια εδώ

Νεκταρία Λιοδάκη

Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Ph.D.

Γραφείο: 103
Ώρες γραφείου: Δευτέρα 11.30 - 12.30,Τετάρτη 10.30 - 11.30
Τηλέφωνο: 28310 77224
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: liodakin@uoc.gr
Αναλυτικό βιογραφικό (.pdf)


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 2009: Διδακτορικό Δίπλωμα (Άριστα) στις Επιστήμες Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.
  • 1996: Μάστερ (Μ.Α.) Sociology of Education. Institute of Education – University of London, Αγγλία.
  • 1994: Πτυχίο (Άριστα). Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.
  • 1994: Φοιτήτρια Erasmus στο Institute of Education – University of London, Αγγλία.
  • 1989 - 1990: Ολοκλήρωση του πρώτου έτους με Άριστα στο York University, Toronto, Καναδάς (Πολιτικές Επιστήμες και Κλασικές Σπουδές).

ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

  • Απρίλιος 2015 - σήμερα: Μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ), Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών (ΦΚΣ) Πανεπιστημίου Κρήτης.
  • Ακαδ. Έτος 2015 – 2016: Διδάσκουσα (αυτοδύναμη διδασκαλία), Τμήμα ΦΚΣ.
  • Εαρινό Εξ. 2014 – 2015: Συντονισμός και Υποστήριξη «Διδακτικής Άσκησης» ως ΕΔΙΠ του Τμήματος ΦΚΣ.
  • 2010 – 2016: Διδάσκουσα, Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε., Τ.Ε.Ι. Κρήτης.
  • 2009 – 2011: Διδάσκουσα με το Π.Δ. 407/1980, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
  • Εαρινό Εξ. 2010–2011: Διδάσκουσα, Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  • Χειμερινό Εξ. 2010–2011 και Χειμερινό Εξ. 2009–2010: Διδάσκουσα, Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Κρήτης.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Ανεργία πτυχιούχων. Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: διεθνής εμπειρία. Φροντιστηριακή εκπαίδευση στην Ελλάδα και shadow / supplementary education στο εξωτερικό. Παιδαγωγική κατάρτιση των Φιλολόγων. Μεθοδολογία διεξαγωγής επιστημονικής έρευνας.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  • Λιοδάκη, Ν. (2020). «Εργασιακή πορεία πτυχιούχων εντός της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα: Ένα παράδειγμα πτυχιούχων Ανθρωπιστικών Επιστημών». Στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων – Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. Ιωάννινα, 6 – 8 Μαΐου 2020: Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών (υπό κρίση).
  • Λιοδάκη, Ν. (2020). «Αρχική εκπαίδευση εκπαιδευτικών: αναστοχασμός και ανατροφοδότηση των φοιτητών/-τριών, των μεντόρων τους και των εποπτών τους στη Διδακτική Άσκηση της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης». Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Πρακτικά ΙΣΤ’ Διεθνούς Συνεδρίου. Βόλος, 29 – 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019: Παιδαγωγική Σχολή (υπό δημοσίευση).
  • Liodaki, N. & Liodakis, N. (2016). “Some Effects of the Economic Crisis on Shadow Education in Greece”. In School of Social, Economic and Political Sciences – University of Crete First International Conference in Contemporary Social Sciences: Crisis and the Social Sciences. New Challenges and Perspectives. Rethymno: School of Social, Economic and Political Sciences – University of Crete (30p.) http://icconss.soc.uoc.gr/en/authors-information/ecp.html
  • Λιοδάκη, Ν. (2015). «Η θεωρία του Andy Green για τη δημιουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων και η εφαρμογή της στην περίπτωση της Ελλάδας». Στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων – Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία Η Έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Παρόν και Προοπτικές. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. (Επιμ. Θάνος Θ. Β., Μπούνα Ανδρ. και Τόλιος Ευθ.). Ιωάννινα: Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών (389-394).
  • Λιοδάκη, Ν. (2015). «Δυνατότητες και περιορισμοί του συνδυασμού ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων έρευνας». Στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων – Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία Η Έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Παρόν και Προοπτικές. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. (Επιμ. Θάνος Θ. Β., Μπούνα Ανδρ. και Τόλιος Ευθ.). Ιωάννινα: Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών (395-399).
  • Λιοδάκη, Ν. (2012). «Επιπτώσεις της ανεργίας των πτυχιούχων στη στάση των τελειόφοιτων έναντι των σπουδών τους και της εργασίας. Έρευνα στους τελειόφοιτους των Επιστημών του Ανθρώπου στο Πανεπιστήμιο Κρήτης». Στο Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα. (Επιμ. Μαλαφάντης Κ.Δ., Ανδρεαδάκης Ν., Καραγιώργος Δ., Μανωλίτσης Γ. και Οικονομίδης Β.). Αθήνα: Διάδραση (542-552).  
  • Λιοδάκη Ν. (2012). «Η μετάβαση από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην αγορά εργασίας: έρευνα σε τελειόφοιτους Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών». Στο Γουργιώτου, Έφ. (Επιμ.)  Μετάβαση και συνέχεια στην εκπαίδευση. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις. Αθήνα (609-618).
  • Λιοδάκη Ν. (2011). «Οι στάσεις των τελειοφοίτων Σχολών Εκπαιδευτικών ως προς τις σπουδές τους και την ανεύρεση εργασίας». Στο Οικονομίδη, Β. (Επιμ.) Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Πεδίο (96-108). 
  • Λιοδάκη, Ν. (2002). «Αξιολόγηση εκπαιδευτικής πολιτικής – Το παράδειγμα της Βρετανίας: επιδράσεις της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης στην Αγγλία και Ουαλία (1988 Education Reform Act) στην παιδαγωγική και την ποιότητα μάθησης.  Κριτική ανάλυση ερευνητικών δεδομένων». Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης - Πανεπιστήμιο Κρήτης Ψυχοπαιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας.  Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου. Ρέθυμνο: Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης (882-890).   

ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

  • Liodaki, N. (2017). “Evaluation and reflexivity upon the University of Crete School of Letters Teaching Practicum: students’, mentors’ and supervisors’ accounts”. Paper presented at the International Collaborative Action Research Network (CARN) Conference 2017: Reflecting on Action Research in an unequal world – an alternative perspective towards democracy. University of Crete and National and Kapodistrian University of Athens, Rethymno, 20–22 October 2017.